Tuesday, January 19, 2010

Viimane nädal Eestis

Juba ongi käes viimane nädal Eestis enne lendu Uus-Meremaale. Alles see oli, kui ma käisin valimispäeval, pärast mida sai ikka omajagu närveeritud. Kuid ma usun, et see oli seda väärt. Üsna pea sain kätte teate, et valimispäev oli edukalt läbitud. Mäletan siiani seda rõõmu ja ehk ka mõningat kergendust, mida ma tundsin. Edasi läksid asjad linnulennul. Lepingu sõlmimine, sponsorkoolitus, ELO ja siis nüüd viimased päevad Eestis.
Viimastel päevadel on enesetunne super olnud. Kuigi vaikselt hakkab koitma, et oot, kas ma lähengi nüüd aastaks ära? See küsimus on tekitanud ka väikese ärevuse või nö. närvikõdi. Aga ega siis väike ärevus halba tee.
Ma usun, et ma ei postita blogisse enne, kui olen juba Uus-Meremaal. Ja iseasi, kuidas mul internetiga seal lood on. Aga ma loodan et kõik läheb hästi.

Ja see on momendil kõik. Vot!

2 comments: